رشد عملکرد بانک کشاورزی در تحقق شاخصهای ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۹

به گزارش ایبِنا به نقل از روابط عمومی بانک کشاورزی، این بانک در شاخص های اصلی «نسبت مطالبات غیرجاری به کل تسهیلات»، «نسبت داراییهای درآمدزا به کل داراییها»، «تهیه نقشه راه بانکداری دیجیتال»، «واگذاری املاک مازاد»، «اجرای حاکمیت شرکتی» به 100 درصد اهداف تعیین شده در سال 1399 دست یافته است.
این گزارش می افزاید: اهداف تعیین شده در شاخصهای فرعی «الکترونیکی کردن خدمات دولتی»، «استفاده از فناوریهای نوین در ارائه خدمات»، «ارائه خدمات در میز خدمت»، «برنامهریزی نیروی انسانی»، «بهروز رسانی نظام اطلاعات نیروی انسانی»، «ساماندهی و متناسبسازی نیروی انسانی»، «تناسب شغل و شاغل»، «نیازسنجی و طراحی برنامههای آموزشی»،«اجرای حسابداری تعهدی»، «ارتقای کیفیت بازرسی در نظام اداری»، «افزایش اثربخشی نظام رسیدگی به تخلفات اداری»، «رسیدگی به ارتباطات مردمی در بستر سامد» نیز به طور کامل تحقق یافته است.
شایان ذکر است بانک کشاورزی در شاخص «استاندارد سازی تارنما» نیز 97.9 درصد اهداف تعیین شده را محقق ساخته است.