مطالب اخیر

هنگامی که صحبت از اعطای وام و تسهیلات یا ارائه خدمات به صورت اعتباری و مدت‌دار در میان باشد، اولین و مهم‌ترین چالش پیش رو، مسئله اعتبارسنجی است. استفاده از یک سرویس اعتبارسنجی دقیق می‌تواند مجموعه‌های مالی، بانکی، فروشگاه‌ها و دیگر کسب و کارها را در کاهش نرخ نکول، افزایش نرخ بازگشت سرمایه و به […]

بانک سپه براساس گزارش شبکه شاپرک، موفق به کسب جایگاه نخست شبکه بانکی در تعداد تراکنش‌های شبکه پرداخت و کارتخوان فروشگاهی شد.

شرکت رتبه بندی اعتباری «اس اند پی» با ادامه عملیات «طوفان الاقصی»، پیش بینی رتبه اعتباری «اسرائیل» را به منفی کاهش داد.

به دلیل هزینه‌های مالی بالا و مشکلات پیش روی بخش املاک تجاری، استاندارد اند پورز رتبه اعتباری خود را برای بانک‌های آمریکا کاهش داد.

مؤسسه رتبه‌بندی مودیز رتبه اعتباری چند بانک کوچک تا متوسط ایالات متحده را کاهش داد.

کارشناس بانکی گفت:بازیابی نظام اعتبار سنجی منجر به دلگرمی سیستم بانکی در بازپرداخت‌ها و تسریع در پرداخت تسهیلات خرد را می شود.

به گزارش راه‌پرداخت، ابوذر سروش، معاون نظارت بانک مرکزی با اشاره به اینکه افزایش سهم تسهیلات خرد در شبکه بانکی، به‌عنوان یکی از اهداف مهم بانک مرکزی و شبکه بانکی مورد توجه قرار دارد، گفت: «گام‌ها و اقدامات متنوعی در نظر گرفته شده که به‌تدریج عملیاتی و اجرایی می‌شوند که یکی از این گام‌ها، بازنگری و اصلاح […]

تهران- ایرنا- در جدیدترین گزارشی که از سوی بنیاد آمریکایی هریتج منتشر شده ایران در رده بندی جهانی آزادی اقتصادی یک پله ارتقا یافته و در جایگاه ۱۶۹ قرار گرفته است.

به گزارش دنیای اقتصاد، در سال‌های اخیر شاخص کیفیت زندگی دیجیتال هم به معیارهای سنجش رفاه در جوامع مدرن تبدیل شده است و نشان از توسعه‌یافتگی آنها دارد. شرکت مشهور «سرف‌شارک» (Surfshark) که در زمینه ارائه خدمات شبکه‌های خصوصی مجازی یا وی‌پی‌ان فعالیت می‌کند، به بررسی کیفیت رفاه دیجیتال در ۱۱۰ کشور جهان که حدود […]

از زمان اجرای طرح پرداخت وام بدون ضامن مبتنی بر اعتبارسنجی تا پایان ۱۵ اردیبهشت سال جاری بیش از ۷۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات بدون ضامن پرداخت شده است.